Українські чиновники усіма силами намагаються повернути відмінену вісім років тому процедуру корупційного техогляду. Головний мотив – євроінтеграція та підвищення безпеки на дрогах. Тож давайте з’ясуємо, скільки насправді ДТП відбувається через технічні несправності.
Як повідомляє Авто 24, згідно офіційного звіту Нацполіції у липні 2019 року в Україні сталось 31 ДТП через “Керування несправним транспортним засобом”. 115 ДТП виникли “з вини водіїв автотранспорту супутніми причинами скоєння яких є технічні несправності ТЗ” та 93 ДТП “за участю водіїв автотранспорту супутніми причинами скоєння яких є технічні несправності ТЗ”.
Загалом у липні 2019 року сталось 13 193 ДТП. Виходить, що через “Керування несправним транспортним засобом” сталось 0,24% від загальної кількості ДТП. Менше 1% виникли “з вини водіїв автотранспорту супутніми причинами скоєння яких є технічні несправності ТЗ”. Та 0,7% ДТП було скоєно “за участю водіїв автотранспорту супутніми причинами скоєння яких є технічні несправності ТЗ”.
Отже, навіть якщо повернення техогляду повністю унеможливить експлуатацію несправних автомобілів, це не бути мати майже ніякого впливу на загальну кількість ДТП.