Після установки спеціального газобалонного обладнання на пасажирські мікроавтобуси за його подальшою експлуатацією ніхто не стежить, в результаті чого через несправність транспортні засоби загоряються прямо на дорогах.
Про це в коментарі кореспонденту ГолосUA повідомив автомобільний юрист Володимир Караваєв.
«Якщо ми говоримо про те, що більшість власників палаючих на дорогах пасажирських мікроавтобусів перейшло на газобалонне обладнання, то його стан після установки ніхто не контролює», – сказав експерт.
Як уточнив Караваєв, є спеціальні сертифіковані станції, які встановлюють подібне обладнання, але після установки ніхто не проходить відповідний техогляд.
«Все газове обладнання від водія приховано, тому чисто візуально водій не може перевірити його стан на можливість витоку», – додав він.
Незважаючи на те, що є обов’язковий техогляд для автобусів, зайнятих пасажирськими перевезеннями, як правило, це формальність.
«Зазвичай, власник маршруток збирає необхідні документи для проходження техогляду і дає хабар. Після цього йому ставлять відмітку про проходження техогляду», – підсумував В. Караваєв.
Нагадаємо, вночі 12 серпня, на Київщині спалахнула маршрутка, яка стояла на узбіччі. Вогонь повністю знищив автобус.