Засновник та СЕО FlixBus Андре Шваммлайн заявив, що перевізник планує з’єднати Україну з рештою Європи та хоче, аби через 5 років українці користувались послугами FlixBus якомога частіше.
Про це він розповів в інтерв’ю Європейській правді.
«Я думаю, що найважливіше для нас сьогодні – з’єднати Україну з рештою Європи. Це наша головна мета. Але, звичайно, ми бачимо великий потенціал і у внутрішніх перевезеннях, ми вивчаємо регуляторну базу та знайомимося з потенційними клієнтами.
Звичайно, коли ми виходимо на нові ринки у нас величезні амбіції. Тому ми хочемо досягнути такого результату, кожен українець міг сказати: “якщо я подорожую в Україні чи за її межами, один з варіантів для моєї подорожі – це FlixBus”.
Для подорожі завжди є вибір – можна скористатися літаком або потягом, але я хочу, щоб українці через п’ять років завжди згадували і про FlixBus, коли подорожують в України або за її межами», – розповів Шваммлайн.
Також Шваммлайн поділився глобальними планами найбільшого автобусного оператора Європи.
«Ми віримо, що будуємо продукт, який буде унікальним у світі. У нас є амбіція стати справді масштабною компанією, глобальним брендом і в незалежності від того, де ви живете, Flix буде у вашій голові.
Якщо ви побачили зелений автобус або потяг, ви повинні знати, що це Flix, і це один з ваших варіантів для подорожі.
Коли я буваю в США і бачу європейців, які подорожують, я питаю в них: “звідки ти дізнався, що Flixbus їде з Лос-Анджелеса до Лас-Вегаса?”. Вони відповідають: “а чому він не мав би туди їхати?”. Ось про що я кажу. Люди не повинні задумуватися, вони просто мають знати, що Flix існує і це хороший вибір для подорожей», – резюмував СЕО FlixBus.
Нагадаємо, Flixmobility GmbH відома також як FlixBus — німецька транспортна компанія, що спеціалізується на пасажирських автобусних перевезеннях. Заснована у 2013 році в Мюнхені. Станом на 2017 рік, компанія здійснювала рейси на 1400 напрямках у 27 країнах Європи (в т.ч. в Україні). У 2017 році FlixBus здійснила перевезення близько 60 мільйонів пасажирів.