Президент Конфедерації будівельників України Лев Парцхаладзе пояснив, для чого потрібні розриви дорожнього огородження на трасах.
Про це він написав на своїй сторінці у Facebook.
«Для того, щоб пожежна, швидка або, наприклад, снігоприбиральна машина могла зручно проїхати за призначенням у разі якоїсь надзвичайної ситуації», – пише політик.
Також він нагадав, що від вересня при будівництві нових трас і реконструкції чи капремонту існуючих такі розриви мають влаштовуватися обов’язково, адже вступила в дію відповідна норма ДБН.
«Такі розриви мають розташовуватися не рідше, ніж через кожні 10 км. Це важливо робити, адже завдяки цим розривам пожежна або швидка може розвернутися одразу, а отже, оперативніше надати допомогу. А в нас виходило так – щоб розвернутися, потрібно проїхати декілька десятків кілометрів вздовж дорожнього огородження, поки воно не закінчиться чи ще щось. Тому технологічні розриви дорожнього огородження і були потрібні», – зазначає Парцхаладзе.