Основна увага в новинках приділять потреб клієнтів.
На поточний момент лінійка моделей корейської компанії мала сімейний стиль. За словами шеф-дизайнера Санг Юп Лі в майбутньому автомобілі марки стануть різноманітніше.
Він зазначив, що гібридний концепт-кар Vision T, який дебютував в Лос-Анджелесі, демонструє стилізацію наступних новинок. Крім того глава дизайнерського центру зауважив, що Hyundai намагається знайти новий елемент дизайну і надати марці унікальний імідж, який дозволить їй виділитися на авторинку.
Також дав зрозуміти, що концепція перевершує позашляховик Tucson нової генерації. Одним з елементів дизайну майбутніх новинок Hyundai, на який в компанії будуть звертати увагу, стане розташування датчиків для автономної приводної техніки.