Японці почали боротьбу за вживані акумулятори до електрокарів

У складі електромобілів літій-іонні акумулятори можуть служити від 8 до 10 років. І навіть до кінця терміну експлуатації ємність акумуляторів може залишатися в межах від 60% до 80% від їх початкової ємності.

Для автомобіля це буде втрата, яка виллється в суттєве скорочення пробігу на повному (доступному) заряді акумулятора. Однак в якості батарей для резервних джерел живлення акумулятори можуть послужити ще від 5 до 10 років, передає toneto.net.

З цього слід зробити висновок, що всі зацікавлені у випуску резервних джерел живлення на літій-іонних акумуляторах повинні дружити з постачальниками батарей для електромобілів або, в крайньому випадку, з виробниками електромобілів, щоб мати доступ до них, адже так можна суттєво зекономити.

У листопаді торговий дім з Японії Itochu уклав договір на закупівлю вживаних акумуляторів у китайській переробної компанії Pandpower з Шеньжень. Компанія Pandpower створена одним із засновників компанії BYD – третього в світі і найбільшого китайського виробника електромобілів. Очікується, що Itochu почне поставляти комерційні продукти на б/у акумуляторах BYD вже в 2020 році.


Не пропустіть