Українці стали менше купувати комерційних авто: названі найпопулярніші марки
В Україні знизилися продажі нових комерційних автомобілів.
Про це повідомляє MMR з посиланням на дані Укравтопрому.
Повідомляється, що у лютому на вітчизняному ринку було реалізовано 717 нових вантажних і спецмашин. Це на 5% менше, ніж у лютому 2019 року.
Майже 25% лютневих продажів охопила марка Fiat, чиї продажі, незважаючи на загальну негативну тенденцію, виросли на 62% до 175 авто.
На другому місці з 39-процентним падінням спустилася компанія Renault, в активі якої 107 реалізованих нових комерційних авто.
Третє місце у Peugeot – 76 реєстрацій.
На четвертій позиції рейтингу залишився білоруський МАЗ – 56 машин.
Замикає ТОП-5 Mercedes-Benz, повторивши свій торішній результат – 53 реалізовані автівки.