Сервісні центри МВС розширюють список послуг, що можуть надаватись дистанційно
Про це повідомляє MMR з посиланням на сайт Головного сервісного центру МВС.
«Починаючи з 21 березня 2020 року, чергові сервісні центри МВС будуть приймати документи в електронному вигляді для здійснення першої державної реєстрації нових легкових транспортних засобів», – йдеться у повідомленні.
Зазначається, що для отримання цієї послуги власник або уповноважена ним особа може надіслати до чергового сервісного центру МВС наступний пакет документів:
- заяву власника, та згоду на обробку персональних даних;
- копію паспорта (із зазначенням місця реєстрації);
- реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- документ, що підтверджує правомірність придбання транспортного засобу;
- документ, де зазначена вартість транспортного засобу;
- документ щодо відповідності конструкції транспортного засобу установленим вимогам безпеки дорожнього руху.
Після перевірки сканкопій документів працівник призначає час та дату для отримання оригіналів документів, внесення заявником обов’язкових платежів і безпосередньої видачі свідоцтва про реєстрацію та номерних знаків у цьому сервісному центрі МВС.
Нагадуємо, що збір на обов’язкове державне пенсійне страхування при першій державній реєстрації легкового транспортного засобу становить:
- якщо вартість транспортного засобу не перевищує або дорівнює 346 830 грн – 3%;
- якщо вартість транспортного засобу більше ніж 346 830 грн або дорівнює 609 580 грн – 4%;
- якщо вартість транспортного засобу більше ніж 609 580 грн– 5%.