Укравтодор реагує на всі повідомлення про якість ремонту доріг з боку громадян. Зворотній зв’язок має велике значення для Національного проекту «Велике будівництво», повідомив координатор проекту Юрій Голик.
«Укравтодор не може бути присутнім скрізь, його не можна розподілити на кожен сантиметр дороги. А люди, які на цих дорогах їздять, вони і є ті самі споживачі послуг», – зазначив він, передає «Інтерфакс-Україна».
За словами Голика, для держави дуже важливо вести діалог із суспільством. Тому якщо громадяни бачать, що на відрізку якийсь дороги відбувається щось не те, або дорога відремонтована неналежною якістю – можна залишати повідомлення в соцмережах або дзвонити на гарячу лінію Укравтодору. Вони обов’язково будуть на це реагувати, – підкреслив координатор Великого будівництва.
Голик нагадав, що в Telegram створений спеціальний канал, в якому можна в режимі реального часу спостерігати, як і що будується по країні за проектом Велике будівництво.
Найчастіші повідомлення – це відремонтуйте ту дорогу, зверніть увагу на цю, навіщо ви робите цю дорогу, треба робити іншу і так далі. І це все зрозуміло, адже масово дороги не ремонтувалися багато років і всім хочеться всього і відразу. На жаль, так не буває, буває все послідовно, – зазначає він.
Голик уточнив, що в 2020 році за планом має бути відремонтовано 6,5 тисячі км доріг: за 4 тисячі км відповідає Укравтодор, за інші 2,5 тисячі – обласні державні адміністрації. Ремонт доріг – частина масштабного інфраструктурного Національного проекту Велике будівництво, ініційованого Президентом Володимиром Зеленським.