Карантин, самоізоляція і перехід на роботу онлайн – не найкращий час для тих, у кого прийшов час планового сервісного обслуговування. А якщо людина на карантині і не може вчасно пройти ТО, чи знімуть його автомобіль з гарантії? Це журналісти AUTO-Consulting з’ясовували в провідних автомобільних компаніях України.
Як відомо, гарантійне ТО треба проходити вчасно. Або після певного пробігу, або за часом, який автомобіль проїздив по наших дорогах.
У прес-службі компанії «Єврокар» AUTO-Consulting повідомили, що беручи до уваги поточну ситуацію, Skoda Auto ухвалила рішення про тимчасову зміну деяких аспектів гарантійної політики та процедур. Це означає, що якщо клієнт не зміг пройти ТО через карантинний режим або закриття Дилерського підприємства, він зможе це зробити після завершення карантинного періоду.
У прес-службі «Рено Україна» повідомили, що компанія Renault не знімає автомобілі з гарантії. У гарантії може бути відмовлено, якщо причиною поломки стало невиконання клієнтом вимог з технічного обслуговування. Проходження ТО передбачено або по пробігу, або за терміном. Якщо людина на карантині (і нікуди не виїжджає), то передбачається, що він не використовує автомобіль. В такому випадку перепробіг не трапиться. Відносно непроходження ТО за часом, в існуючій ситуації, звичайно, застосовується правило відстрочки – закінчення карантину +1 міс. Так що приїхати на гарантійне ТО можна після закінчення карантину.
Приблизно такі ж умови по гарантійному ТО автомобілів KIA діють зараз і в компанії «Фалькон-Авто». Якщо власник KIA прагне дотримуватися карантинних заходів в максимальному ступені і не залишає будинок без крайньої необхідності, і при цьому на період з 01.03.2020 по 24.04.2020 припадає термін чергового планового ТО, клієнт може здійснити візит на таке обслуговування протягом місяця після закінчення карантину без будь-яких санкцій за недотримання термінів, але за умови, що перепробігу автомобіль не має. Якщо ж власник продовжує активно використовувати авто під час карантину, але при цьому вважатиме неможливим для себе зробити візит на СТО для планового ТО, такі випадки будуть розглядатися індивідуально.
У прес-службі компанії «Порше Україна» (Seat, Volkswagen, Audi) кажуть, що в умовах дії карантину практично всі сервісні підприємства забезпечують прийом клієнтів за попереднім записом на СТО і з дотриманням всіх заходів безпеки. Багато дилерів пропонують послугу доставки автомобіля на сервіс і повернення авто після обслуговування за адресою клієнта. Якщо клієнт не має можливості пройти ТО під час карантину, то питання про підтримку гарантії буде вирішене на користь клієнта за умови, що клієнт звернувся в сервіс і погодив проходження ТО відразу ж після закінчення дії карантину.