Карантинний режим підштовхнув до розвитку систем онлайн-продажу автомобілів. Як зазначають фахівці, передовсім, українці стали набагато більше купувати через Інтернет електрокарів та ексклюзивних версій автівок, пише «Урядовий кур’єр».
Утім, на думку директора з маркетингу групи компаній «АІС» Сергія Боровика, ще не можна впевнено казати про значний прогрес в онлайн- торгівлі автомобілями. Адже такий продаж це, насамперед, оформлення автомобіля та його купівлі на веб-сайті компанії зі 100-відсотковою сплатою вартості. А таке нині повноцінно не відбувається. Те, що відбувається, можна назвати дистанційною формою обслуговування клієнтів.
Натомість керівники компанії PSA зазначають, що вона вже доволі успішно перейшла до режиму онлайн-торгівлі. Зокрема, нині за такою формою вибору та сплати успішно продають автомобілі брендів Peugeot, Citroen і Opel. У режимі онлайн можна подивитися, які саме автівки є на складах компанії, обрати певну модель на власний смак і гаманець.
Водночас, фахівці вважають: робити певні висновки щодо масовості онлайн- продажу автомобілів завчасно. Як пояснюють керівники автосалонів, середня протяжність у часі вибору автівки та самої його купівлі може становити від двох тижнів до двох або й трьох місяців.