Німецьке видання Automobil Industrie опублікувало статтю, де представлені дві точки зору з приводу покупки автомобілів в майбутньому. Першим поділилися співробітники автопрому, а другим – звичайні водії.
Обом категоріям респондентів ставили одне і те ж питання: «Які характеристики автомобіля будуть мати вирішальне значення через 15 років?»
Працівники автомобільної промисловості на перше місце поставили ціну (27,9%), на друге – наявність автопілота (24,7%), на третє – тип двигуна (22,3%). Далі йшли такі критерії, як надійність, самодіагностика, оснащеність і дизайн.
Водії назвали найважливішими характеристиками тип двигуна (26,75), ціну (22,7%) і надійність (18,2%). Менш важливими потенційні покупці вважають автопілот, дизайн, оснащеність і самодіагностику.