Як змінився український авторинок за час карантину

Минуло трохи більше як місяць, відколи сервісні центри призупинили переоформлення вживаного автотранспорту, і, схоже, що попри все ринок увійшов у якусь фазу самовизначення.

Про це повідомляє AUTO.RIA.com.

Ціни на легкові автомобілі з пробігом продовжують триматись на звиклих для ринку рівнях, – з певними коливаннями, проте досі без суттєвих змін. Можливо, хтось й очікував що карантин змусить продавців вдаватись до крайніх заходів, тобто продавати свої автівки за пів ціни, однак у глобальному масштабі значного демпінгу не спостерігається. Звісно, можуть бути одиничні випадки, коли десь у когось виникла термінова потреба у грошах, – але це аж ніяк не загальна тенденція.

Якщо розглянути динаміку зміни середніх цін на популярні моделі, які ми щотижня включаємо до нашого «карантинного» огляду ринку, то бачимо, що дещо подорожчав «Ланос». Це можна пояснити зростанням попиту на найдешевші машини, – але водночас трохи дешевшає «дев’ятка», якою в попередні тижні цікавились чимало, й теж скуповували насамперед найдешевші екземпляри. Для «іномарок» на кшталт «Октавії», «Мегана» та «Гольфа» тиждень закінчився зниженням середніх цін.

Тож якщо ви вагались чи купувати машину просто зараз, чи ще зачекати, ось відповідь: не варто надто зволікати, бо активність покупців суттєво зросла, навіть попри свята. Каталоги з вживаними авто переглядали на майже 7% частіше, а телефонували продавцям аж на 13,7% більше у порівнянні з попереднім тижнем. Тож у наступному огляді ми можемо побачити навіть підвищення середніх цін на популярні легковики, – принаймні, якщо дешевші варіанти будуть розкуплені завдяки такій активності покупців.


Не пропустіть