Названо 5 найпоширеніших видів обману в автосервісі

Майже кожен автовласник ставав жертвою недобросовісних працівників автосервісу. Тож представляємо вам список з найчастіших варіантів обману клієнтів в автосервісі.

Якщо майстер придумує для авто складну діагностику або нав’язує сумнівні роботи, дуже можливо, що вас обманюють. Також варто з особливою пристрастю дивитися на цінник оригінальних запчастин, так як менш імениті марки повинні коштувати дешевше. Порівнювання з ціною оригіналу не дасть можливості обдурити водія на ціні запчастини.

Якщо автосервіс діє не за фактом виконаних робіт, а по нормогодинах, то поява додаткового часу в наряді потрібно пояснити. Для підстраховки водій сам може пошукати в Інтернеті, який час потрібно задіяти на ремонт.

Якщо після ремонту стає гірше або випадкові скрипи і стуки, то не бійтеся викликати старшого. Також викрити сервіс у брехні можна, якщо водієві задають вузькоспеціалізовані питання по частині автомобіля. У цій ситуації працівники перевіряють, чи знає людина свій транспорт, щоб потім «розвести» його.

Позбутися від розводу легко, але для початку важливо вивчити назву вузлів своєї моделі. Також допоможе реєстрація на форумі чи в групі власників аналогічної моделі. Одноклубники завжди дадуть пораду, що барахлить і як це бюджетно замінити.


Не пропустіть