Німецька фірма Bohse, одного разу обпікшись на автомобільчиках Eurostar, проте вирішила не ставити хрест на автопромі.
Їх друга спроба Lada Samara Fun, побудована на замовлення Deutsche Lada, виявилася набагато вдалішою – тому що побудована була з оглядкою на попередні помилки. Машина була напівкабріолетом на базі ВАЗівської «вісімки». У автомобіля був жорсткий верх над переднім рядом сидінь і м’який складний дах ззаду.
На відміну від Eurostar, де кузов мав безліч оригінальних елементів, на моделі Samara Fun вирішили діяти за дешевшою технології – просто відрізали від штатного хетчбека частина даху по лінії бічних вікон, а потім накривали кришку багажника і боковини пластиковими накладками. У ряді країн ці кабріолети продавалися ще під назвами Bohse Safari або Lada Bohse BDS.
Вони відрізнялися від Samara Fun іншими написами на кришці багажника, оригінальною решіткою радіатора, а також більш дешевим пластиковим люком в даху. Один з таких екземплярів недавно був виставлений на продаж в бельгійській комуні Ле-Бон Віллер.
Автомобіль 1991 року і мотором 1.3 з пробігом всього лише 256 кілометрів оцінили в 4 750 євро. Непогана ціна для такої рідкісної капсули часу практично в заводському стані.