Реформа таксі: для чого це державі і пасажирам
Новий законопроєкт Міністерства інфраструктури України покликаний вивести ринок таксі з “тіньового” сегменту та підвищити безпеку перевезень пасажирів. За оцінками Мінінфраструктури зараз “у тіні” знаходиться приблизно 98% ринку таксі, загальний об’єм якого становить 40 мільярдів гривень, передає УНН з посиланням на Facebook-сторінку радника міністра інфраструктури Яніки Меріло.
“З новим законопроєктом той, хто надає послугу таксі, повинен придбати патент вартістю в одну мінімальну заробітну платню, тобто приблизно 5 000 гривень, та зареєструватись у Реєстрі автомобільних перевізників. Це, з одного боку, дасть можливість отримати в бюджет додаткові 800 млн гривень із практично тіньової галузі, а з іншого боку, створити реєстри перевізників і спільно вимагати вищий рівень безпеки”, — написала Меріло.
Також вона зазначила, що реформа таксі отримала підтримку ключових учасників цієї галузі.
“Зараз йде обробка пропозицій, які надійшли, але вже можна сказати, що великі мобільні платформи (служб таксі — ред.) підтримують ці зміни. Хоча багато хто говорив: „Навіть не сподівайтесь, що галузь підтримає“. Чому важлива підтримка крім традиційних диспетчерів і служб таксі саме мобільних платформ? Тому що зараз вже приблизно 63% користувачів викликають таксі саме за допомогою мобільного додатку. В усьому світі це створило нову сферу законодавства. А у нас законодавство не змінювалось вже 15 років”, — зазначила радник міністра.