Вантажівка Star 200 випускалася з 1976 року на заводі в місті Cтараховіце (звідси і назва Star). Кабіна для цієї вантажівки була подальшою розробкою кабіни з попереднього автомобіля Star 29. А остання була спроектована французькою фірмою Chausson.
На автомобілі був встановлений атмосферний 6-циліндровий дизель S-359 – робочим об’ємом 6840 см куб. і потужністю 150 к.с. На частині автомобілів використовували інший двигун – S-400, який випускався за ліцензією фірми Leyland. Робочий об’єм у нього був меншим – 6540 см куб. і він розвивав тільки 125 к.с. Але зате був міцніший, економічніший і працював тихіше. Коробка передач була механічна, 5-ступінчаста.
У 1986 році з’явилася більш досконала вантажівка – Star 1142. Правда, не можна сказати, що він прийшов на зміну 200-й моделі, так як випуск останньої тривав до 1994 року. Вантажопідйомність машини 1142 зросла до 6,5 т. Кабіна стала більш герметичною, і що важливо – відкидною, що полегшувало обслуговування двигуна. Зовні вона відрізнялася більш низькою решіткою радіатора і укороченими бічними дверима з новими ручками від Polski-Fiat 126.
Що стосується двигуна, то на базовій модифікації він залишався незмінним – в 150 к.с. (432 Нм при 1800 – 2100 об/хв), але вже був і його варіант з турбонаддувом. Потужність його становила 170 к.с., а максимальний крутний момент в 525 Нм досягався при більш низьких оборотах – 1400 в хвилину. Він встановлювався на бортові вантажівки Star 1142T і сідельний тягач на його базі. В результаті максимальна швидкість досягала 93 км/год. Зовні ці машини відрізнялися масивним бампером і обтічниками.
Автомобілі Star 1142 випускалися до 2000 р Цікаво, що кілька таких вантажівок до сьогоднішнього дня ще працює в Україні. До речі, в 90-і рр. в “Київенерго” працювали як мінімум дві армійські ремонтні майстерні на базі тривісного Star 266 (6х6), створеного на базі Star 200.