Названо сім причин того, чому автомобіль погано розганяється
Перш за все погана динаміка може бути пов’язана з недоліком повітря. Багато водіїв напевно помічали, що автомобіль втрачає в динаміці в жарку погоду. Дане явище пов’язане зі зменшенням щільності повітря. Фахівці підрахували, що при нульовій температурі в одному кубічному метрі міститься 1,7 кг повітря, а якщо температуру підвищити до +25 градусів, до його вміст опускається до 1,2 кг на кубічний метр. Таким чином можна з’ясувати, що в спеку в циліндри потрапляє менше кисню, а температура горіння знижується, що і спричиняє зниження віддачі двигуна. Аналогічне явище відбувається і в гірській місцевості, адже через меншу щільність повітря погіршується наповнення циліндрів повітрям.
Рівень тиску в шинах також може вплинути на розгінну динаміку. При низькому тиску пляма контакту з дорогою збільшується, а відповідно зчеплення з дорогою поліпшується. Перекачуючи шини пляма контакту зменшується. В обох випадках розгінна динаміка знижується.
Якщо паливна система або елементи паливної магістралі засмічені, то автомобіль також буде «погано їхати». Варто перевірити регулятор тиску, а також паливо провід, який може бути пошкоджений після виїзду на бездоріжжі. Якщо ж машина погано набирає швидкість або смикається при натисканні на педаль газу, то причиною може бути неякісний бензин. Причина також може критися в несправному датчику ДМРВ, датчику детонації, датчику кисню і інших датчиках.
Відчутна втрата динаміки відбувається, коли зчеплення автомобіля починає «буксувати». Двигун може добре набирати обертів, але швидкість при цьому набирається вкрай повільно. На АКПП дана проблема часто пов’язана з несправністю гідротрансформатора, а у роботизованих коробок і варіатора виходять з ладу елементи зчеплення.
Проблеми в системі запалювання також знижують розгінну динамку. Найімовірніше свічки і високовольтні дроти вже відпрацювали свій ресурс і всього лише вимагають заміни. Однак проблема може критися і в котушці запалювання, а її заміна напевно влетить в копієчку.
Машина може «тупити» при розгоні, якщо в одному або декількох циліндрах двигуна низька компресія. Якщо діагностика показала низький рівень компресії, то можливо пошкоджені клапани або залягли поршневі кільця.
Необслужена або несправна гальмівна система безпосередньо впливає на розгінну динаміку. Можливо, колодки під час руху не повністю відпускають і постійно пригальмовують автомобіль. Якщо ж гальмівна система справна, то слід перевірити регулювання стоянкового гальма.