Volkswagen знайшов ще одну хитрість для зниження викидів автомобілів

Німецький автовиробник використовує ще одну хитрість для зниження викидів двигунів своїх автомобілів.

Нагадаємо, що в 2015 році навколо Volkswagen AG розгорівся гучний скандал. Автовиробника викрили в махінаціях з кількістю викидів дизельних двигунів. На машинах були так звані обхідні пристрої, які при початку тестування зменшували рівень викидів шкідливих речовин до дозволених значень. Після того, як ця інформація була розсекречена німецький концерн визнав провину і вже виплатив величезні суми в якості компенсацій і штрафів. Однак ж тепер компанія знайшла нові хитрощі для зниження викидів і при цьому, тепер легальні.

Мова в даному випадку йде про затримку зниження оборотів двигуна при опусканні дросельної заслінки. Коли водій прибирає ногу з педалі газу, обороти опускаються з деякою затримкою. Така схема роботи може не сподобатися деяким водія, адже підвищені обороти роблять перемикання на знижену передачу незграбним, а на підвищену менш плавним.

Менеджер зі стратегії трансмісії Volkswagen of America Дуглас Скорупський в інтерв’ю виданню Autoweek розповів про те, що зависання обертів двигуна знижує викиди оксиду азоту (NOx) автомобілями.

Представник бренду розповідь, що: «Коли ви прибираєте ногу з дросельної заслінки, ми намагаємося запобігти попаданню великої кількості повітря в камеру без палива». Якщо повітря потрапляє таким чином, коли ви повторно натискаєте на педаль газу, формується збіднена суміш з співвідношенням повітря – паливо вище 14,7: 1 відповідно. В кінцевому підсумку виходить велика кількість оксидів азоту або NOx. Затримка допомагає мінімізувати цей ефект і формується нормальна суміш.

Програма управління двигуном відкладає відключення подачі палива всього на кілька мілісекунд після того, як водій прибирає ногу з педалі. Варто відзначити, що дану хитрість можуть використовувати і інші автовиробники.