Компанія Tesla скасувала дуже приємну послугу незадоволеним водіям

Американський автовиробник непомітно змінив політику семиденного повернення.

Нагадаємо, що в квітні минулого року Ілон Маск опублікував на своїй сторінці в Twitter повідомлення про те, що будь-який покупець може повернути автомобіль без пояснення причин протягом тижня з моменту покупки. Тепер же американська компанія непомітно змінила даний пункт своєї політики.

З угоди Tesla зник пункт згідно з яким існувала можливість повернення електромобіля з повним відшкодуванням коштів, якщо продукція марки не влаштувала клієнта. При цьому потрібно, щоб автомобіль не мав пошкоджень, а його пробіг не перевищував 1600 км.

Видання Electrek повідомляє, що тепер всіх незадоволених покупців автомобілів Tesla будуть відправляти в сервісний центр марки, де усунуть всі дефекти.

На даний момент автовиробник ніяк не прокоментував свої дії, а дізнатися подробиці у піар-служби нереально, адже вона була розпущена. Можливо клієнти занадто зловживали добротою компанії, або ж якість продукції Tesla відчутно знизилася, що спричинило збільшення кількості повернень.


Не пропустіть