Стало відомо, чи будуть платними дороги “Великого будівництва”

Державне агентство автомобільних доріг України (“Укравтодор”) спростовує інформацію про те, що за проїзд дорогами, побудованими і відремонтованими в рамках програми “Велике будівництво”, стягуватиметься плата.

“Наразі в соціальних мережах розповсюджується інформація про те, що низка доріг, оновлених і побудованих у рамках “Великого будівництва”, стануть невдовзі платними. Але це не так. Дороги “Великого будівництва” завжди будуть безкоштовними”, – підкреслюють в “Укравтодорі”.

У Держагентстві автодоріг нагадали, що 23 грудня 2020 року на засіданні уряду було затверджено постанову, що встановлює максимальний розмір плати за разовий проїзд виключно дорогами, побудованими в рамках концесії.

“В Україні ще немає жодної побудованої за кошти приватних інвесторів дороги. Тобто жодна з доріг “Великого будівництва” цього року не може стати платною. Єдина мета постанови – створити умови для початку діалогу з інвесторами щодо реалізації концесійних проектів в Україні”, – наголосили в “Укравтодорі”.

У Держагентстві автодоріг також відзначили, що будівництво концесійних платних доріг обов’язково передбачає наявність безкоштовної альтернативи.

Крім того, у листопаді “Укравтодор” спільно з IFC (Світовий банк) і Міністерством інфраструктури України презентували програму державно-приватного партнерства в дорожній галузі, у рамках якої на першому етапі планується передати інвесторам шість пілотних ділянок доріг загальною протяжністю 1400 км.

“На цих ділянках інвестор не має права стягувати плату за проїзд, натомість він зароблятиме на придорожній інфраструктурі та availability payments (платі за доступність) з Державного дорожнього фонду. Ми розуміємо складність та інноваційність цієї теми, мало відомої українським лідерам думок та журналістам, тому із задоволенням надамо детальні коментарі щодо цього”, – відзначають в “Укравтодорі”.

Джерело interfax.com.ua

Не пропустіть