Новий президент США Джо Байден з першого дня посилив вимоги до автовиробників

Джо Байден після інавгурації в перший же день вступу на посаду президента США розпорядився скасувати деякі стандарти для автомобільної галузі, прийняті його попередником, Дональдом Трампом. Тепер Байден дав вказівку EPA і DOT розробити нові правила чистих автомобілів, які діятимуть після 2025 року.

«Для мене головне питання полягає в тому, як будуть виглядати остаточні стандарти. Очевидно, що вони повинні грунтуватися на тому, що реально і можна досягти», – сказала Бетані Девіс Нолл, директор по судовим процесам Інституту цілісності політики юридичної школи Нью-Йоркського університету.

Ставки на клімат високі. Транспортний сектор є найбільшим джерелом парникових газів в США, на нього припадає 28% викидів вуглецю. Коли в 2009 році президент Обама представив перші стандарти чистих автомобілів, вони були найважливішими кліматичними правилами, з коли-небудь встановленими в США. Правила епохи Обами вимагали, щоб середня економія палива нових автомобілів збільшувалася на 5% щороку, досягнувши 51 миль на галон до 2025 року.

При Трампа EPA і Міністерство транспорту значно послабили вимоги. Агентства зажадали тільки 1,5% щорічного збільшення економії палива, що вимагало б 40,5 миль на галон до 2026 модельного року, і вони заблокували Каліфорнію від встановлення власних більш жорстких правил викидів вихлопних газів.


Не пропустіть