Електрокари Tesla провалили незалежні випробування запасу ходу

Електрифіковані автомобілі американського бренду Tesla провалили незалежні випробування, пов’язані з перевіркою запасу ходу, озвученого виробниками раніше.

В результаті випробувань стало відомо про те, що жодна з чотирьох моделей марки не проїхала на одній зарядці стільки, скільки заявляє виробник. Озвучуючи більший запас ходу, розробники намагаються привернути увагу до моделей, зробивши їх більш конкурентоспроможними на світовому ринку.

Сайт Edmunds.com перевірив запас ходу електрокарів, представлених на американському ринку. Багато машин на батарейках не просто підтвердили паспортні цифри, але навіть перевершили їх, а всі моделі Tesla виявилися аутсайдерами. Однак не все так просто.

Існує три основних методики для перевірки запасу ходу – загальносвітова WLTP, звична для китайців NEDC і EPA, на яку орієнтуються американці. Ключовою відмінністю нових тестів стала перевірка в умовах реального життя: звичайні водії їздили на електромобілях по населеним пунктам (60% шляху) і трасах (40%). Тест закінчували, коли борткомпьютер повідомляв, що енергії вистачить ще на десять миль (16 км), а в залік йшла сума вже пройденої відстані і залишкової.

Лідером став Porsche Taycan 4S: зі своїми 520 км він перевершив паспортний показник на 59,3%. Далекобійнішим, ніж заявлено, виявилися також Mini Cooper SE, Hyundai Kona Electric, Kia Niro EV, Ford Mustang Mach-E AWD Ext Range і інші електрокари, а ось всі Тесли – Model 3, Model S, Model Y і Model X – неприємно здивували: жодне з творінь Ілона Маска не підтвердило офіційні цифри.

Правда, є одне «але». Tesla сигналізує про падіння заряду раніше, ніж інші електромобілі: навіть якщо борткомпьютер обіцяє всього десять миль, на ділі авто може проїхати набагато більше.


Не пропустіть