BMW планує продовжити експерименти з дизайном своїх автомобілів

Німецький автовиробник привернув загальну увагу своїм сміливим дизайном. Автомобілі BMW нового покоління отримують гігантські решітки радіатора, які не всім подобаються. Проте, бренд визнає, що неможливо догодити всім з точки зору дизайну, і вирішив продовжити використовувати нинішню мову стилю, який допомагає автомобілям BMW виділятися серед безлічі.

В інтерв’ю глава відділу дизайну BMW Домагой Дюкек сказав, що вони і далі будуть продовжувати дотримуватися свого нинішнього напряму дизайну. Він також сказав, що, якщо бренд хоче створити щось особливе, це повинно бути виділено, і воно повинно відрізнятися. «Якщо ви хочете залучити клієнтів, ви повинні виділитися. Наша мета – не догодити всім у світі, наша головна мета зробити приємність своїм клієнтам», – сказав він.

Адріан ван Хойдонк, старший віце-президент по дизайну BMW Group, визнає, що іноді відгуки споживачів можуть бути жорсткими, але це не означає, що BMW змінить свою думку. Він сказав, що конфлікт є нормальним явищем і відбувається через те, що в недавньому минулому у автомобільної марки було кілька дуже успішних моделей. «Коли ваш старий продукт настільки успішний, виникають деякі конфлікти, і це те, що ми спостерігаємо. Якщо вашого успіху на ринку немає, вам потрібно змінитися. Це дуже стресова ситуація для компанії», – додав він.


Не пропустіть