Серійний електричний позашляховик під назвою Megane компанія Renault представить влітку цього року. Як передає Auto Express, його побудують за мотивами концепту Megane eVision, при цьому серійний електромобіль збереже ультратонкі батареї і зможе проїжджати без підзарядки не менше 450 кілометрів.
Електричний варіант вседорожного Megane буде базуватися на платформі CMF-EV і стане першим електрокаром Renault на цій архітектурі (на ній же заснований і електрокроссовер Nissan Ariya ). Очікується, що позашляховик в базовій модифікації отримає ту ж силову установку, що і концепт Megane eVision – це один електромотор на передній осі, що розвиває 217 к.с. і 300 Нм крутного моменту. Для прототипу називалося час розгону до 100 км/год менше 8 секунд.
На старті продажів електричний Megane будуть комплектувати тільки одним варіантом акумуляторів на 60 кВт⋅год, причому кросовер збереже застосовані на концепті ультратонкі батарейні блоки товщиною всього 11 сантиметрів. Їх використання дозволить збільшити простір салону. Заради цієї ж мети кросовер наділять дуже малими обвісами, розставивши колеса, по суті, по кутах кузова. Проїжджати з такими акумуляторами без підзарядки позашляховик зможе 450 кілометрів.
Однак пізніше у новинки з’явиться і більш далекобійна модифікація з 87-кіловатною батареєю від Nissan Ariya. 242-сильна версія більш великого японського кросовера з такими акумуляторами може проїжджати більше 500 кілометрів.
Продажі електрокросовера в Європі повинні стартувати до кінця нинішнього року по передбачувану ціну в 35-40 тисяч фунтів.