Продемонстрували сарай вщент заповнений старими Chevrolet з 90-х (Фото)

У невеликому селищі, що знаходиться в 50 км від Ріо-де-Жанейро (Бразилія), виявлений покинутий склад, повністю забитий Chevrolet 30-річної давності. В цілому там зберігається близько 90 автомобілів, покритих товстим шаром пилу.

Основну частину покинутого автопарку складають Chevrolet Chevette і Chevette Junior 1992 і 1993 років. Є кілька примірників Volkswagen Gol і Chevy Corsa. Машини стоять під навісом.

Всі автомобілі раніше використовувалися в якості таксі. Вони належали Паскуаль та Рессуррейсау Афонсу Рего, відомому в Ріо на прізвисько Король таксі. Колір – тільки жовтий Java. Спочатку він був введений компанією Volkswagen в 1977 році, проте через пару років став стандартним відтінком для таксі в Ріо-де-Жанейро.

Після того як легковика відпрацювали кілька років, їх хотіли продати, однак через якусь юридичну процедуру з урядом штату це виявилося неможливим. В результаті машини довелося відігнати в сарай, де вони стоять уже три десятиліття.

Король таксі помер вісім років тому, і власність компанії перейшла в руки 14 спадкоємців. Вони не поспішали щось робити зі старими транспортними засобами, однак недавно їм надійшла пропозиція про оренду складу.

В результаті спадкоємці розмістили оголошення про продаж нікому не потрібних машин. Ціни встановили смішні – від 1 300 до 2 000 реалів. Перший же приїхав купив відразу десяток Chevrolet. Він опублікував інформацію в місцевій групі, присвяченій старим Chevette. Після цього майже всі машини зарезервували приватні особи. Передбачається, що вже до наступного вівторка склад повинен спорожніти.

Chevrolet Chevette випускався в Бразилії з 1973 по 1994 рік. За цей час автомобіль неодноразово допрацьовувався. На фото зображена остання версія, що з’явилася в 1987-му. На машину встановлювали кілька двигунів, в тому числі 1,6-літровий бензиновий потужністю 78 к.с. Після введення в кінці 1990 року податкових пільг для авто з ДВЗ об’ємом не більше 1,0 літра GM в 1992-му запустила продажу версії C hevette Junior з 50-сильним 1,0-літровим мотором.


Не пропустіть