Aston Martin має намір відродити знаменитий люксовий бренд

Глава компанії Aston Martin Тобіас Моерс повідомив, що британський автовиробник все ще планує перезапустити Lagonda як люксовий бренд, незважаючи на те, що в минулому році він скасував його повернення на ринок.

В інтерв’ю журналістам Моерс визнав, що відродження Lagonda в якості розкішної альтернативи Rolls-Royce і Bentley і раніше залучає його увагу, і що це станеться, але не в 2022 році і не в якості повністю електричного бренду, як планувалося спочатку. Тобто, якщо Lagonda повернеться, вона не буде пропонуватися виключно з новітньою повністю електричною силовою установкою Aston Martin.

«На даний момент вся справа в Aston Martin як бренд і в тому, що ми визначаємо Aston Martin як бренд з Формулою 1. Ми просунули Lagonda далеко, але у Lagonda є великий потенціал. Якщо говорити про електропривід, то це повинен бути Aston Martin, тому що в противному випадку, якщо ми уявимо Lagonda на ринку як електричну марку, це буде дуже дорого з точки зору маркетингу», – сказав колишній глава Mercedes-AMG.

Поки у Aston Martin не закінчилися гроші, компанія збиралася представити Lagonda в двох інтерпретаціях: як флагманського лімузина і позашляховика. Останній був анонсований концепт-каром Lagonda All-Terrain в 2019 році і мав стати ультра-розкішною повністю електричною альтернативою Rolls-Royce Cullinan.

All-Terrain був створений на основі абсолютно нової архітектури електромобіля, пропонував багато простору для відпочинку і був здатний долати до 650 км без підзарядки. Завдяки новій технології твердотільних акумуляторів, повна бездротова зарядка позашляховика займала всього 15 хвилин.


Не пропустіть