Судячи по мінімальній кількості камуфляжу, який має помічений днями прототип Volkswagen T7 Multivan, до офіційного дебюту моделі залишилося всього кілька тижнів.
Відзначимо, що пройшов майже рік з моменту, коли фотошпигунам вперше вдалося сфотографувати нове покоління фургона на гоночній трасі. Швидше за все, інженери і тест-пілоти знаходяться на фінальній стадії випробувань.
Якщо ви вперше чуєте про Multivan наступного покоління, найважливіше, що вам потрібно знати, це те, що в основу нового покоління моделі ляже платформа Volkswagen MQB. Очікується, що в середині червня мікроавтобус під назвою Multivan Bulli дебютує з використанням останніх розробок компанії в області силових установок, електронних систем і можливостей підключення.
Перш за все, Volkswagen підтвердив наявність гібридної версії нового Multivan. Електрифікована силова установка, хоч її характеристики офіційно і не розголошувалися, повинна бути запозичена у останніх підключаємих гібридів VAG, що означає, що в її основу ляже 1,4-літровий бензиновий двигун в парі з електромотором, сумарна потужність яких сягатиме 242 к.с . і 400 Нм крутного моменту. Такі ж цифри ми бачили в VW Golf GTE і родинних моделях від Audi, Skoda і SEAT.
Очевидно, що новий Multivan зможе вмістити до семи пасажирів, і недавній рекламний ролик натякнув на його трансформований салон. У T7 буде довша колісна база, ніж у T6.1, а з опціональним панорамним люком на даху, вперше запропонованим на Multivan, висота над головою буде більше, ніж у його попередника. Навіть гібридна модель не постраждає від зменшеного простору в салоні завдяки продуманій ергономіці MQB.