Компанія Hyundai відмовляється від двигунів V8

Південнокорейський преміум-бренд Genesis, що належить концерну Hyundai Motor, перестане встановлювати двигун V8 на свої автомобілі вже в другій половині 2021 року. Новий представницький седан Genesis G90 навіть в топових версіях обійдеться 3,5-літровим V6 з подвійним турбонаддувом.

У відставку піде 5,0-літровий мотор сімейства Tau. Він з’явився в 2010 році і спочатку випускався з розподіленим уприскуванням (MPi). З 2012-го V8 оснащується безпосереднім уприскуванням палива (GDi), а в 2015-му він був трохи доопрацьований за частиною впуску, газорозподільного механізму, рівня вібрацій/шумів і так далі.

5.0 Tau GDi (G8BE) розвиває 425 к.с. потужності і 520 Нм крутного моменту, агрегат поєднується з восьмиступеневим «автоматом» і встановлюється на седани Genesis G90, G80 і Kia K9. Раніше мотор застосовувався на Hyundai Equus і Genesis.

За інформацією південнокорейського видання AutoDaum, на зміну «вісімці» прийде 3,5-літровий V6 Smartstream FR G3.5T (G6DS) з подвійним турбонаддувом. Він видає 380 к.с. і 540 Нм, тобто трохи поступається V8 по потужності і трохи випереджає по тязі. Однак у «шістки» пік крутного моменту простягається з 1500 до 4500 оборотів в хвилину, в той час як у V8 пік припадає на 5000.

G6DS вже встановлюється на нові моделі Genesis: седан G80, компактний кросовер GV70 і середньорозмірний GV80.

Відзначимо, що Hyundai Motor не єдина автомобільна компанія, яка відходить від використання V8. Що й казати, якщо на Toyota Land Cruiser 300 не залишилося жодної «вісімки».


Не пропустіть