Які автомобілі з пробігом не варто купувати: багато поломок і браку

Організація з технічного нагляду TÜV (нім. Technischer Überwachungsverein) опублікувала список з 10 автомобілів, які не варто купувати на вторинному ринку. До нього увійшли представники всіх сегментів, від невеликих автомобілів до популярних середніх класів і сімейних фургонів.

Цікаво, що три з десяти проблемних моделей – автомобілі VW, і перший у списку – компактвен Volkswagen Touran, повідомляє «Курс України». В процесі експлуатації у нього виявляються проблеми з гальмами і освітленням, а також витоку масла в двигуні. Рівень браку експерти TÜV оцінили на 9,8.

Далі слідує досить популярний Fiat 500. Друге місце антирейтингу йому дісталося завдяки проблемам з підвіскою і освітленням. Коефіцієнт браку – 8,7 при середньому значенні 5,8%.

Третім став ще один Фольксваген – Volkswagen Passat, проблема якого полягає в частих дефектах гальмівних дисків. Коефіцієнт браку – 8,3.

Далі йде Kia Ceed, у якого всі роки існування на ринку були проблеми з освітленням. Коефіцієнт браку – 7,2.

На п’ятому місці – мінівен Volkswagen Caddy, у якого найчастіше виявляються проблеми з гальмівними дисками, причому вже в перші роки експлуатації. Коефіцієнт браку – 7,0.

У підтриманої Skoda Octavia найчастіше виникають проблеми з двірниками. Коефіцієнт шлюбу – 6,7.

Сьома позиція за Renault Clio, який в четвертому поколінні став значно краще попередника, але все ж може створити проблеми власнику вже в перші роки експлуатації. У їх числі гальма, ближнє світло і підвіска. Коефіцієнт браку – 6,6.

Восьмим став досить популярний на європейському ринку Ford Focus. У нього найчастіше виникають проблеми з шасі. Коефіцієнт браку – 6,6.

Дев’ята позиція рейтингу за BMW 5 серії. У автомобілів з великим пробігом експерти TÜV виявили люфт в півосях і проблеми з демпфуванням. Коефіцієнт браку – 6,5.

Останнє місце дісталося Seat Leon. Він майже не іржавіє, гальма і підвіска ідеальні, але, на жаль, має не дуже міцні пружини і амортизатори. З віком додаються проблеми з вихлопною системою і втрати масла. Коефіцієнт браку – 6,4.


Не пропустіть