Volkswagen змінить підхід до електромобілів в Китаї

Автовиробник планує нові формати продажів, щоб залучити молодих клієнтів.

Концерн Volkswagen Group повинна змінити свій підхід до продажу електромобілів в Китаї, найбільшому автомобільному ринку світу, про що заявив генеральний директор Герберт Дисс, у відповідь на низькі продажі електромобілів на даному ринку.

«Продажі зростають, але це вимагає уваги і інших підходів, оскільки покупці електромобілів набагато молодші і відрізняються від нашої клієнтської бази, яка у нас є для більш традиційних брендів, таких як VW в Китаї», – сказав Дисс журналістам після того, як були опубліковані результати продажів першого півріччя.

До кінця року Volkswagen хоче продати від 80 000 до 100 000 своїх електромобілів ID в Китаї. За словами Дисса, в компанії мають намір змінити підхід до Китаю.

«У нас є фінансові можливості, у нас є мережа продажів, ми просуваємося з новими форматами в торгових центрах, ми стаємо набагато більш цифровими, і це відбувається швидко, тому що ми набагато швидше в Китаї, ніж в інших країнах» – додав Дисс.


Не пропустіть