Нові подробиці про електричний “Гелендваген” (Фото)

У Мережі стали з’являтися нові подробиці про електричний позашляховик Mercedes EQG. Електричне виконання легендарного позашляховика може зберегти рамну конструкцію, при цьому отримавши дуже енергоємну батарею.

Вже давно було повідомлено про те, що електрична версія легендарного позашляховика повинна з’явиться в 2024 році. Концепт цього авто може бути представлений вже в вересні цього року на автомобільній виставці IAA в Мюнхені. А поки, зарубіжні видання отримали в своє розпорядження нові подробиці електричного “Геліка”.

Повідомляється, що розкішний позашляховик, побудований Magna Steyr, нібито збереже шасі зі сходовою рамою.

Таким чином, у електричного виконання G-class будуть приблизно такі ж позашляхові можливості, що і у звичайної версії моделі з двигунами внутрішнього згоряння. Британський журнал стверджує, що інженери збережуть платформу “корпус на рамі” і адаптують її для роботи з електроприводом.

Замість того, щоб використовувати платформу EVA, використовувану для спеціальних електричних моделей, таких як EQS і майбутній EQE, новий EQG буде заснований на тій же архітектурі, на якій побудований звичайний G-class, що оснащується двигунами внутрішнього згоряння, при цьому, як повідомляється, успадкує батарею від флагманського електромобіля компанії. Вважається, що величезна колісна база G-класу в 2890 мм може вмістити 107,8-кіловатний батарею від розкішного седана EQS.


Не пропустіть