Жодна компанія так і не представила машину на заміну УАЗ для ЗСУ

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, жоден з учасників конкурсу на 1 вересня не надав повідомлення за підписами керівника підприємства та військового представництва про готовність дослідного зразка до проведення держвипробувань.

Втім Міноборони дало виробникам ще один шанс. Про це повідомляє АрміяInform з посиланням на керівника відділу розробок і закупівлі автомобільного та бронетанкового озброєння та техніки полковника Миколу Євстратенка.

Комусь не вистачило відведеного часу, когось залучили для підготовки техніки до параду з нагоди 30-ї річниці Незалежності України, хтось очікував від Міністерства оборони перелік типових випробувальних перевірок для проведення заводських випробувань, а дехто й взагалі не спромігся приступити до виконання цієї ДКР (шифр «Сайгак»).

За інформацією військових представництв, ані конструкторська документація, ані самі зразки для об’єктивної оцінки стану технічної готовності їм не надавалися.

Нагадаємо, що до етапу представлення прототипів на державні випробування з шести учасників дійшли п’ять: ТОВ «Протект Інжиніринг», ТОВ «Віді Юнікомерс», ТОВ «Українська бронетехніка», ТОВ «КВП «Синергія» та ВАТ «Укравтобуспром».

Водночас на нараді 1 вересня з’ясувалось, що замовник хоче уточнити тактико-технічне завдання (ТТЗ), зокрема включити додаткові вимоги щодо вантажопідйомності, обладнання засобами зв’язку, транспортування тощо.

Підготувати та довести до виконавців доповнення до ТТЗ було доручено Центральному науково-дослідному інституту озброєння та військової техніки ЗС України (ЦНДІ ОВТ ЗСУ).

Втілити на практиці ці технічні побажання та провести заводські випробування підприємства мають встигнути до 11 жовтня 2021 року. Хто не вкладеться у визначений термін, той сходить з дистанції, так би мовити, фінішувавши на лінії старту.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, варто зауважити, що «Українська бронетехніка» вже оприлюднила на загал свою пропозицію – компанія пропонує замінити радянські УАЗ-469 та УАЗ-3151 на доопрацьовану Toyota Hilux. Водночас ця машина ще не проходила заводських випробувань.

«За умовами конкурсу, до 1 вересня ми маємо надати Міноборони дослідний зразок і провести заводські випробування. Проблема в тому, що методик та програм для проведення заводських випробувань в нас немає – Міноборони їх досі не надали. Проте ми готові виходити на державні випробування», – повідомив гендиректор компанії Владислав Бельбас.


Не пропустіть