Citroen представив новий кросовер для ринків що розвиваються

Перша з трьох моделей, призначених для збільшення міжнародних продажів бренду Stellantis, була розроблена в Індії.

Новий C3, який в значній мірі був розроблений в Індії, має довжину трохи менше 4000 мм, що робить його вигідним для індійських покупців – там податок на такі машини набагато менше. Citroen намагається вийти за межі Європи з новим C3, невеликим хетчбеком, призначеним для ринків Індії та Південної Америки, який буде запущений в першій половині наступного року. Альянс має намір збільшити свої продажі за межами Європи до 30% з 15% в даний час. За його словами, на це знадобиться додатково 150 000 автомобілів в рік при темпах продажів Citroen до пандемії близько 1 мільйона одиниць в рік. Citroen продав 989 853 автомобіля в 2019 році і 717 190 в 2020 році. Близько 25% продажів бренду складають легкі комерційні автомобілі.

Новий C3 – перший з трьох автомобілів Citroen, призначених для міжнародних ринків, які будуть представлені в найближчі три роки.

«Цей продукт несе в собі великі амбіції, особливо для міжнародного росту бренду», – сказав Кобі журналістам під час телефонної конференції, присвяченій новому C3.

В даний час Citroen продає компактний позашляховик C5 Aircross в Індії, хоча він збирається з комплектів, що експортуються з Європи. Новий C3 буде конкурувати в найпопулярнішому сегменті Індії, де невеликі автомобілі займають майже 25% ринку.

У Південній Америці новий C3 буде збиратися на заводі Stellantis в Порто-Реалі, Бразилія, де зараз проводиться C4 Cactus. Він буде націлений на ринки Бразилії та Аргентини, двох найбільших в Південній Америці. Citroen заявляє, що на невеликі хетчбеки припадає 30% ринку в Аргентині і 26% в Бразилії. Продажі бренду в Південній Америці склали 30 578 в 2020 році і 51 252 в 2019 році.

Новий C3 має сімейну схожість з хетчбеком C3 і позашляховиком C3 Aircross для європейського ринку, але з великим кліренсом, короткими обвісами і крутішими кутами в’їзду і з’їзду. Це дозволяє йому з більшою легкістю пересуватися по нерівних дорогах в країнах, що розвиваються. Додаткові накладки в нижній частині кузова захищають від відколів і іншого дорожнього сміття. Citroen заявляє, що 40% з 5,5 мільйона кілометрів доріг Індії не мають твердого покриття.

Citroen ще не надав ніякої інформації про силові агрегати, але Кобі сказав, що в новому C3 використовується значна кількість компонентів платформи Stellantis CMP, яка лежить в основі нових невеликих автомобілів, таких як Peugeot 208 і Opel/Vauxhall Corsa.

Усередині новий Citroen C3 оснащений 10-дюймовим тачскріном мультимедійної системи з підтримкою Apple Car Play і Android Auto. Приладова панель оптимізована для використання зі смартфоном завдяки вбудованим затискачам, а також кріпленням і каналам для утримання зарядних кабелів.


Не пропустіть