Toyota уніфікує всі рамні позашляховики і пікапи

Концерн Toyota уніфікує всі свої рамні позашляховики і пікапи, перевівши їх на архітектуру TNGA. Всі моделі японської марки з лонжеронною рамою, в тому числі Land Cruiser Prado і Sequoia стануть конструктивно близькі.

Раніше північноамериканські Toyota Tacoma і 4Runner відрізнялися по техніці від аналогів Hilux і Fortuner. Однак розвивати дві рамні платформи економічно недоцільно, тому всі всюдиходи перейдуть на платформу TNGA-F.

Прийдешню уніфікацію компанія поки не підтверджує. Очікується що спрощена версія модульної платформи стане основою наступного Land Cruiser Prado, а значить і для Fortuner/Hilux.

Land Cruiser 300 і Tundra вже перейшли на архітектуру TNGA-F. Як з’ясувалося, Toyota може варіювати довжину рами, проте точки кріплення двигуна і підвіски виявляться ідентичними.

З одного боку, рамні позашляховики і пікапи Toyota залишаться у виграші від такої уніфікації – адже всі моделі будуть своєчасно отримувати новітні технології японської фірми. Але з іншого боку, покупці Tacoma, 4Runner, Hilux, Fortuner і Land Cruiser Prado цінують свої машини за надійність і простоту, про це говорять стабільні продажі.


Не пропустіть