Екологічність електромобілів виявилася надто перебільшена

Автомобілі на електричній тязі створюють набагато більше проблем для екології, ніж зазвичай вважають. Навіть в Європі від них більше викидів вуглецю, ніж від традиційних авто, повідомляє дослідницька консалтингова компанія Radiant Energy Group (REG). І парадоксу тут немає: щоб зарядити акумулятор електромобіля, спершу треба спалити вугілля в топці електростанції.

Найбільше залежать від твердого пального електромережі Польщі, Косова та Кіпру, найменше – Швейцарії, Норвегії та Франції. В деяких країнах (наприклад, Німеччині та Іспанії, де багато інвестують в сонячну та вітрову енергетику) кількість викидів вуглецю залежить від часу доби, коли заряджається електромобіль. Так, в другій половині дня забруднення вуглецем на 16-18% менше, ніж вночі, коли доводиться все одно використовувати енергію вугілля.

Тим часом, показники викидів вуглекислого газу в сучасних автомобілях з ДВЗ продовжують знижуватися. Серед машин, зареєстрованих в ЄС у період з 2006 по 2016 рік, вони впали на 25%. Таким чином, різниця між традиційними авто та електромобілями в їх екологічності, стає вже не такою значною.

Проте продажі електричного транспорту забезпечуються майбутніми правилами, які вступають в силу з 2035 року, а також державними субсидіями. Вже зараз кожен 5-й автомобіль, проданий в Євросоюзі є електрифікованим.

За матеріалом Auto 24


Не пропустіть