Назвали головні проблеми економічного двигуна Renault Duster

Позашляховик оснащується двигуном K9K, який вважається економічним.

Силовий агрегат K9K, який встановлюється на позашляховик Renault Duster, а також на кросовери та легковики брендів Nissan, Dacia та Suzuki. У Mercedes-Benz був випущений в 2001 році, але навіть незважаючи на доробки у мотора є деякі нюанси.

Так, на першому місці серед проблем є шатунні вкладиші, які досить швидко зношуються. На думку експертів, це пов’язано рекомендований виробником інтервал заміни моторного масла, який становить 30 тис. км замість необхідних 5 тис. км. Таким чином, при своєчасній заміні мастила, особливо якщо машини експлуатується в жорсткіших умовах, деталь прослужить довше.

Крім того, необхідно своєчасно замінювати свічки, не чекаючи межі. При цьому на пробігу 120 тис. км необхідно перевести заміну всіх свічок. Також вимагає заміни двомасовий маховик і особливу увагу треба приділяти компресору, у якого можуть зіпсуватись підшипники через брак мастила або поганої оливи.

Експерти відзначають, що К9К слабким місцем є привід клапанів через відсутність гідрокомпенсаторів, тому потрібно регулювати зазори кожні 100 тис. км. Також потрібно контролювати стан ременів ГРМ, оскільки їх обрив небезпечний для дизелів.

Крім того, фахівці зазначили, що необхідно уникати потрапляння води та бруду в паливний насос, стежити за станом клапана системи зниження шкідливих викидів і змінювати їх кожні 80 тис. км пробігу. Потребує уваги і фільтр сажі, який може забиватися, якщо автомобіль переважно їздить у місті.


Не пропустіть