Volvo інвестує в технології проекційних дисплеїв

Венчурний фонд Volvo Cars інвестував у компанію Spectralics – стартап, що спеціалізується на оптичних та візуальних технологіях. Шведський автовиробник планує раніше за інших отримати технологію багатошарового тонкого суматора (MLTS), а саме тонкої оптичної плівки, яку можна накласти на прозору поверхню будь-якої величини та форми. Така плівка дає можливість вивести потрібне зображення на лобове або бічне скло машини.

Завдяки технології MLTS на всьому лобовому склі автомобіля можна розмістити ширококутний проекційний дисплей. Він забезпечить автомобіліста всією необхідною інформацією, наприклад, про навігацію та швидкість, у зоні прямої видимості, не відволікаючи його від безпосереднього водіння. Таке застосування оптичної плівки дозволить перенести об’єкти доповненої реальності на дорогу.

«Spectralics – чудова компанія з перспективними технологічними рішеннями. Підтримуючи її, ми можемо реалізувати потенціал продуктів Spectralics у нових автомобілях Volvo», – повідомив старший віце-президент з продажу марки Volvo Хенрік Грін. Spectralics знаходиться в Ізраїлі й займається насамперед аерокосмічними розробками.

Джерело Тарантас

Не пропустіть