На заправках UPG, якість – головний пріоритет

Дозвілля водія – це не тільки регулярні поїздки та цікаві подорожі, це також ароматна кава та можливість смачно перекусити у дорозі. До того ж у дорозі часто потрібно купити супутні товари. Саме тому сучасні автозаправні комплекси все рідше бувають просто місцем, де заправляють бак із пальним. Зокрема, мережа заправних станцій UPG, якість пального на яких позиціонується як найкраща перевага, регулярно працює над покращенням сервісу та організовує акції для своїх клієнтів. Вже сьогодні мережа UPG налічує 74 автозаправки, які знаходяться у 18 областях України і на цьому керівництво компанії зупинятися не збирається, щоб клієнти, які вибирають UPG і якість пального для яких є вкрай важливим показником, мали змогу заправити свої автомобілі у будь-якому куточку країни.

Поліпшення сервісу – важливе завдання кожної сучасної автозаправної мережі, адже згодом значно зростають клієнтські вимоги, і, як наслідок – стандарти, тому можливість купити все необхідне у дорозі, а також перекусити, високо цінується українськими автолюбителями.

Автозаправні станції UPG завжди у тренді

У компанії UPG регулярно розширюють мережу своїх автозаправних станцій, а також стежать за тим, щоб нові заправки відповідали сучасним трендам. Саме тому на них є:

  • власний магазин з усіма необхідними товарами у дорозі, що працює у форматі duty free;
  • фірмовий ресторан Vivo Cafe, де можна скуштувати як традиційні для АЗС страви, так і авторську їжу від шефа;
  • досить велика кількість колонок (від 8 до 20), щоб на заправці не створювалися черги;
  • просторе паркування для клієнтів (на 10-15 автомобілів);
  • окремі місця для паркування для інвалідів;
  • зарядні станції для електрокарів;
  • облаштовані зелені зони навколо автозаправного комплексу;
  • яскраві брендові кольори, до списку яких входять яскраво зелений, білий та чорний.

І водночас незмінно високою залишається на заправках UPG якість пального, адже воно проходить кілька стадій контролю та поставляється безпосередньо із заводу виробника, не маючи жодних домішок у своєму складі.

З недавніх пір у мережі UPG взяли за правило проводити акції серед клієнтів своїх нових автозаправних комплексів. Такі акції полягають у можливості отримання додаткових бонусів, які нараховуються учасникам програми UPGgood при покупці 2х літрів пального. Що ж до перших 1100 щасливчиків, які заправляють свої автомобілі на нових заправках UPG, то вони гарантовано отримують один із подарунків, серед яких може бути смачний чизбургер, ароматна кава, омивач скла або фірмовий освіжувач повітря UPG.

Клієнти UPG особливо тепло зустріли акцію «UPG заправляє на Мальдіви», яка тривала більше 2 місяців і в якій взяли участь 300 тисяч клієнтів цієї мережі. Умови цієї акції були досить прості – при заправці від 25 літрів пального, учасники бонусної програми UPGgood, брали участь у розіграші:

  • 50 дитячих конструкторів LEGO;
  • 30 консолей Sony Playstation 5;
  • 20 сертифікатів на подорож номіналом 20 000 гривень;
  • 1 сертифікату номіналом 200 000 гривень, який можна використовувати для замовлення подорожі на Мальдіви.

Для мережі автозаправних станцій UPG якість пального є не єдиним пріоритетом, оскільки вона регулярно розвиває свою бонусну програму та є однією з найактивніших в Україні у сфері залучення до КСВ та благодійних проектів. Окрім акцій, присвячених подіям в історії UPG, у компанії вигадують регулярні акції, щоб учасники програми UPGgood мали змогу отримувати приємні сюрпризи.


Не пропустіть