На сьогодні на трасі Київ – Чоп на Рівенщині працюють щонайменше 10 бригад підрядників, латаючи чисельні ями холодним асфальтом і бетоном. За словами речника Служби автомобільних доріг в Рівненській області Дмитра Леонтіюка, якщо скласти усі ями на цій автодорозі в одну, то вийшла б яма площею 600 метрів квадратних.
Однак процес ремонту ям можна пришвидшити. Про це Леонтюк розповів у ефірі програми «ТОП тема» на ITV media group.
«Науковці та наші консультанти знайшли варіант як пришвидшити та оптимізувати цей процес за рахунок нових технологій, працюючи з гарячими сумішами. Зараз дві лабораторії досліджують, чи буде такий метод економічно доцільним, чи буде він ефективним, що дозволить їм швидко закрити проблему. Ми очікуємо результатів лабораторних досліджень, і якщо науковці скажуть, що технологія працює, це дасть змогу тимчасово закрити цю ямковість до весни,» – зазначив він.
За словами Леонтюка, використання нової технології допоможе скоротити час латання ям з орієнтовно 4-6 днів до лише 2х днів. Речник додає, що підрядника на виконання поточного середнього ремонту вже визначено.