Німецькі автомобілі подорожчали до рекордних значень

Вартість німецьких автомобілів класу «люкс» підскочила до рекордних позначок у 2021 році через зниження постачання у зв’язку з дефіцитом напівпровідників на тлі активного попиту з боку споживачів.

Згідно з дослідженням Stifel для Financial Times, дохід BMW, Audi (входить до складу Volkswagen AG) і Mercedes-Benz (підрозділ Daimler AG) на один проданий автомобіль різко зріс майже на чверть з 2019 року .

Пандемія повернула назад тенденцію, що спостерігалася десятиліттями, коли автовиробники випускали більше машин, ніж могли продати, і їм доводилося пропонувати споживачам значні знижки, щоб обігнати конкурентів та досягти цільових показників. Проте виробництво різко впало останні два роки – і в 2021 році дефіцит автомобілів складе близько 4 млн, прогнозують аналітики.

«Запаси скорочувалися три роки поспіль через обмежену пропозицію, – сказав аналітик Stifel Даніель Шварц. – Ми такого ще не бачили.

В результаті виручка Mercedes-Benz на кінець третього кварталу 2021 року зросла до більш ніж 54 тис. євро у розрахунку на один автомобіль, що виробляється, порівняно з 38 тис. євро в 2019 році. Audi збільшила цей показник до 57,5 ​​тис. із 46 тис. євро, за оцінками Stifel.

BMW, що впоралася з дефіцитом мікрочіпів краще за конкурентів і скоротила виробництво менше, ніж вони, зафіксувала більш скромне зростання показника виручки на автомобіль – до 38 тис. з 36 тис. євро.

Завдяки такому зростанню, Mercedes-Benz знизила виручку менш ніж на 1% у липні-вересні, хоча у натуральному вираженні її продажі впали на 30%. Як показує аналіз Stifel, у минулому кварталі Mercedes-Benz змогла збільшити показник EBIT на 1,4 млрд євро лише за рахунок більш ефективної цінової політики та використання доступних мікрочіпів для виробництва більш дорогих та високомаржинальних моделей.

Джерело ampercar.com

Не пропустіть