Експерти виявили серйозні недоліки в роботі систем екстреного гальмування авто
Системи автоматичного екстреного гальмування автомобіля вночі працюють не так ефективно, як вдень.
Про це свідчать дані дослідження Страхового інституту шосейної безпеки (IIHS).
Експерти провели дослідження систем автоматичного гальмування з функцією розпізнавання пішоходів на автомобілях, випущених у період із 2019 по 2021 роки. Згідно з опублікованими даними, кількість проданих авто з відповідними системами зросла з 60% до 90%.
Як зазначається, такі системи стали працювати набагато краще за звичайних умов — кількість аварій за участю пішоходів у таких автомобілів скоротилася на 27%, при цьому якщо такі ДТП і трапляються, то пішоходи страждають на них на 30% рідше , ніж при зіткненнях з транспортними засобами, не обладнаними системами екстреного гальмування.
Втім, експерти з’ясували, що подібні системи безпеки не впливають на кількість зіткнень із пішоходами у темний час доби на ділянках доріг із поганим освітленням або без освітлення. При цьому, за даними IIHS, на темну пору доби припадає до 75% ДТП за участю пішоходів зі смертельними наслідками.