Системи автоматичного екстреного гальмування автомобіля вночі працюють не так ефективно, як вдень.
Про це свідчать дані дослідження Страхового інституту шосейної безпеки (IIHS).
Експерти провели дослідження систем автоматичного гальмування з функцією розпізнавання пішоходів на автомобілях, випущених у період із 2019 по 2021 роки. Згідно з опублікованими даними, кількість проданих авто з відповідними системами зросла з 60% до 90%.
Як зазначається, такі системи стали працювати набагато краще за звичайних умов — кількість аварій за участю пішоходів у таких автомобілів скоротилася на 27%, при цьому якщо такі ДТП і трапляються, то пішоходи страждають на них на 30% рідше , ніж при зіткненнях з транспортними засобами, не обладнаними системами екстреного гальмування.
Втім, експерти з’ясували, що подібні системи безпеки не впливають на кількість зіткнень із пішоходами у темний час доби на ділянках доріг із поганим освітленням або без освітлення. При цьому, за даними IIHS, на темну пору доби припадає до 75% ДТП за участю пішоходів зі смертельними наслідками.