Компанія Mazda створює свої останні двигуни внутрішнього згоряння (Фото)
Стали відомі погані новини про майбутні двигуни внутрішнього згоряння Mazda. На підході нове покоління рядної «шістки», яке може стати останнім.
За останні кілька років Mazda опинилася у дивному становищі. Широке використання брендом невеликих ефективних чотирициліндрових двигунів означає, що він, безумовно, може дозволити собі не так покладатися на електромобілі, як інші бренди за останні кілька років. Чутки про майбутнє Mazda з роторним двигуном продовжують циркулювати, як і про те, що протягом останніх кількох років бренд розробляє надзвичайно універсальну рядну “шістку”. Зважаючи на все, Mazda не поспішає з EV просто тому, що в цьому немає потреби.
Проте все може змінитись. Нещодавно ми глянули на позашляховик CX-60, призначений тільки для Європи, оснащений тією ж рядною “шісткою”, про яку йшлося вище. Ця родина двигунів з’явиться в США у Mazda CX-70 у 2023 році. Але Йоахім Кунц, старший менеджер з технічних розробок у центрі досліджень та розробок Mazda Europe, сказав, що останнє покоління двигунів внутрішнього згоряння марки, швидше за все, буде останнім.
Це було сказано безпосередньо щодо дизельного шестициліндрового двигуна. Хорошою новиною для шанувальників бензинових двигунів Mazda є те, що бренд залишив місце для нового рядного шестициліндрового двигуна. Кунц не говорить конкретно про американський двигун, але стверджує, що двигун створений з урахуванням набагато суворіших норм викидів, ніж сьогоднішні моделі. Mazda зробила двигун більшим (об’ємом 3,3 літри), ніж інші дизелі на ринку.
«Щоб досягти низького рівня викидів NOx, нам потрібні низькі температури згоряння, оскільки більший двигун підтримує нижчі температури, що добре як зниження теплових втрат, так скорочення викидів неочищених NOx», — говорить Кунц.
Очевидно, що це не обіцяє нічого хорошого для роторного двигуна, який у будь-якому випадку використовуватиметься лише як розширювач запасу ходу для електромобіля. Більше того, це не обіцяє нічого хорошого для Mazda Miata.
Хорошою новиною є те, що рядна «шістка» – двигун, що неймовірно адаптується, придатний для платформ із заднім зміщенням. Крім того, Mazda реалізувала у дизельному двигуні м’яку гібридну систему. Зараз важко сказати, куди все це заведе Mazda. У бренду справді є кілька електромобілів, але це зовсім не означає, що завтра виробництво його автомобілів із двигуном внутрішнього згоряння буде зупинено.