Кременчуцький завод комунальної техніки АЛЬФАТЕКС відвантажив замовнику аварійну майстерню АТ АМ-0102 на шасі DAYUN CGC1100 з фургоном власного виробництва.
Про це повідомляє MMR із посиланням на пресслужбу виробника.
Зазначається, що сучасний фургон має пасажирський та вантажний відсік. У вантажному відсіку кузов-фургона встановлений сталевий верстак (з двома ящиками з дверцятами), який надійно закріплений до підлоги. На верстаку є слюсарні лещата вагою 30 кг. По правому борту (сторона пасажиру), біля задніх дверей, передбачена ніша для перевезення одного кисневого балона, що обладнана механізмом підйому-опускання назовні. По лівому борту (сторона водія), біля задніх дверей, передбачена ніша для перевезення одного пропанового балона, що також обладнана механізмом підйому-опускання назовні.
По правому борту передбачена ніша для генератора. Також фургон оснащений ящиком зі сталі, що замикається, розташованим під фургоном на всю довжину (між напрямними надрамника). Він може використовуватись для перевезення довгого інструменту тощо. Додатково автомобіль обладнаний фаркопом.
Також аварійна майстерня має 2 вентиляційних люки (один в пасажирському, один у вантажному відсіку). Для доступу в пасажирський відсік встановлені висувні сходи. Є також додаткові висувні сходи для доступу і до вантажного відсіку.
У пасажирському відсіку встановлені рундуки з підголівниками для чотирьох осіб, що забезпечені однопасовими ременями безпеки. Є також відкидна стільниця, а автономний дизельний обігрівач на 2 кВт не дасть змерзнути в холодну погоду. Наявний і переговорний пристрій з водієм.
«Базою для фургону стало шасі DAYUN CGC1100 колісної формули 4×2. Автомобіль комплектується дизельним двигуном Weichai WP4.1Q160E50 (Євро-5), об’ємом 4087 куб. см і 6-ти ступінчастою КПП Shaanxi Fast Gear. Потужність двигуна — 150 к.с. (110,5 кВт). У комплектації також застосовані агрегати відомих світових виробників Bosch, Wabco, ZF», – йдеться у повідомленні.