Прототипи Tesla Semi та Cybertruck були помічені на тестах (Фото)

Главу Tesla Ілона Маска (Elon Musk) можна вважати категоричним противником двох технологій, що використовуються конкурентами: водневих паливних осередків та лідарів. В останньому випадку мільярдер спирається на ідею про те, що людина під час керування автомобілем орієнтується переважно на зір. Це не заважає Tesla регулярно тестувати свої електромобілі у зв’язці з лідарами для налаштування бортових систем.

Оскільки подібним чином оснащені електромобілі не раз помічали на околицях старої штаб-квартири Tesla, компанії навіть довелося заявити, що подібна активність ніяк не пов’язана з намірами автовиробника оснащувати свої серійні машини лідарами. Власні технологічні рішення Tesla воліє регулярно порівнювати з іншими типами датчиків, щоб калібрувати свої камери, радари та ультразвукові датчики.

Очевидно, що чим новіша модель електромобіля, тим вища потреба в такому додатковому налаштуванні. З цієї точки зору немає нічого дивного в тому, що нещодавно очевидцями в Каліфорнії були виявлені відразу два прототипи електромобілів Tesla, оснащених лідарами XenomatiX, що розташувалися на капотах. По-перше, цей тип датчика розмістився на капоті прототипу вантажівки Tesla Semi (на першому фото). Ця модель вже випускається серійно і поставляється для потреб Pepsico, але в момент ринкового дебюту Tesla вважала за краще замовчати про ступінь автономності свого вантажного транспорту з точки зору керування, хоча бортові камери у машини є в достатній кількості. Очевидно, тепер фахівці Tesla знайшли час налаштувати системи активної допомоги водіям вантажівок Semi.

По-друге, прототип пікапа Tesla Cybertruck був помічений під час розвантаження з евакуатора, на його капоті красувався такий самий лідар XenomatiX. Деяка недбалість монтажу та відсутність намірів інженерів органічно вписувати цей елемент конструкції в екстер’єр машини лише додатково вказують на технічний характер таких випробувань. На передніх крилах пікапа теж розташувалися деякі чужорідні датчики. У випадку з Cybertruck, виробництво яких розпочнеться до кінця поточного року, налаштування систем активної допомоги автопілоту має не менше значення, тому й поява такого прототипу на випробуваннях цілком закономірна.