Фахівці Інституту досліджень авторинку визначили, якому приводу надають перевагу українці під час продажу вживаних авто в інтернеті, та як змінювалися вподобання протягом останнього року.
На початку року, у січні 2023 року, більшість легкових автомобілів, що продавалися в інтернеті, були передньоприводними — 85,5% від загальної кількості оголошень. Повноприводних автівок було 9,9%, а із приводом на задню вісь — лише 4,6%. У лютому частка передньоприводних легкових машин сягнула максимуму (85,8%), а задньоприводних — мінімуму (4,4%).
Як зазначають експерти, частка легковиків у продажі з приводом на передню вісь скорочується уже третій місяць поспіль, паралельно зростають частки задньоприводних та авто 4×4: 14,8% та 15,1% відповідно. Це максимальні показники за останні 12 місяців.
Також дослідження показало, що задньоприводні авто найстарші (Так, у січні-2022 цей показник був на рівні 21,4 року, а у січні-2023 — вже 27,2 року), водночас повноприводні – найдорожчі.