Експерти Інституту досліджень авторинку спільно з аналітиками YouControl.Market та Automoto.ua і визначили, що відбувається на ринку вживаних авто України.
Як з’ясувалось, щомісяця українці публікують в інтернеті близько 240 тисяч оголошень продажу автомобілів. Так, протягом трьох місяців було 472 автомобільні дилери, які опублікували більш ніж 9 оголошень за цей період — тобто, продавали щомісяця в середньому не менш ніж три автомобілі та, відповідно, їх можна вважати активними продавцями. Сумарно за три місяці вони опублікували 49 тисяч оголошень. В середньому це 16 тисяч щомісяця.
Протягом тих же трьох місяців ще 1 653 особистих облікових записів, котрі не позначали себе як компанії з продажу авто, проте також розмістили понад 9 оголошень, опублікували 41,5 тисячі оголошень. Тобто, ще майже 13 тисяч на місяць.
«Найактивнішими областями виявилися бізнес-продавці з Київської (351 компанія, 19,2 тис. оголошень), Львівської (115 компаній, 6,2 тис. оголошень), Одеської (116 компаній, 6,1 тис. оголошень), Дніпропетровської (93 компанії, 3,1 тис. оголошень) та Харківської (70 компаній, 2,7 тис. оголошень) областей. Такі тенденції відповідають статистиці реєстраційних операцій: там де найбільше опублікованих оголошень — там і найбільше продажів автомобілів. Проте відрізняються від статистики, що стосується фірм: як за кількістю зареєстрованих юридичних осіб в регіонах, так і за їх доходом», – зазначають експерти.