Запотіле лобове скло — не біда, якщо є кондиціонер. Однак «освіжаючий бриз» часом йде далеко не в тому обсязі і не в тому напрямку, куди потрібно.
Напрямок, в якому надходитиме повітря із системи вентиляції салону, можна вибрати за допомогою спеціального блоку, що відповідає за клімат. Однак згодом сам «пульт» починає працювати неефективно, причому часом з різних причин: десь зношується механізм, а десь потрапляє вода і окислюються клеми. Перше складно і часто дорого, друге — простіше та швидше. Але ремонт та відновлення блоку керування кліматом не завжди дає необхідний результат.
Важливий елемент кліматичної установки – моторчик обігрівача. Він встановлений у ногах у переднього пасажира і безпосередньо управляє потужністю потоку повітря. Природне зношування, відсутність салонного фільтра і просто час роблять непоправні речі: вітряк спочатку починає поскрипувати, потім включатися через раз, а одного разу просто затихає. Ремонтувати чи замінити — особистий вибір, але у разі, коли обігрівач перестав відгукуватися — доведеться розбиратися та розбирати.
Якщо блок управління справний, а моторчик шумить, то хто ж винен у слабкому потоці повітря? Як правило, самі повітропроводи. Це пластикова, як правило, конструкція, яка з’єднана ущільнювачами. Останні за роки зношуються і починають пропускати, а кустарне розбирання-складання торпедо довершує розпочате. Першим «виходить із чату» повітропровід на лобове скло, який просто перестає подавати потрібну кількість повітря.
Знявши центральну консоль, розбираємо, чистимо, ставимо на місце, не забуваючи використовувати герметик. Акуратно зібравши всю конструкцію – випробовуємо. Працює!