Які документи необхідні для реєстрації авто після розмитнення

Попри війну чимало українців купують вживані автомобілі за кордоном. Після розмитнення потрібно пройти сертифікацію транспортного засобу. У Головному сервісному центрі МВС нагадують алгоритм реєстрації ввезеного з-за кордону вживаного авто в Україну.

Перше, що має здійснити особа при реєстрації вживаного ввезеного з-за кордону транспортного засобу — це пройти експерте дослідження в Експертної служби МВС і отримати відповідний висновок. Цей висновок містить інформацію про справжність ідентифікаційних номерів авто та реєстраційних документів.

Далі власник транспортного засобу отримує талон попереднього запису до сервісного центру МВС. Його можна отримати в зручний спосіб: у терміналі, що знаходиться в приміщенні нашого закладу чи сформувавши талон онлайн через функціонал Е-ЗАПИС на сайті Головного сервісного центру МВС.

Для отримання послуги необхідно подати адміністратору сервісного центру МВС такі документи:

  • паспорт громадянина України з відміткою про місце реєстрації (можна надати в електронній формі в застосунку Дія) або посвідку на проживання;
  • ідентифікаційний номер платника податків;
  • нотаріально посвідчена довіреність (у разі звернення уповноваженої особи від ім’я власника);
  • документ, що підтверджує правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення транспортного засобу (вантажно-митна декларація, посвідчення на право реєстрації, а в разі придбання автомобіля у торгівельної організації — договір купівлі-продажу);
  • реєстраційний або прирівняний до них документ іноземної держави;
  • документ, щодо відповідності конструкції транспортного засобу установленим вимогам безпеки дорожнього руху (сертифікат відповідності);
  • висновок про експертне дослідження транспортного засобу.

Після реєстрації транспортного засобу власник або уповноважена ним особа отримує номерний знак і свідоцтво про реєстрацію авто в Україні.

При першій реєстрації легкового автомобіля сплачується збір на обов’язкове державне пенсійне страхування. Він залежить від вартості легкового транспортного засобу, яка зазначена у митній декларації.

У 2023 році збір на обов’язкове державне пенсійне страхування при першій державній реєстрації легкового транспортного засобу становить :

— не перевищує або дорівнює 442 860 грн — сплачується 3%;

— більше ніж 442 860 грн, але не перевищує або дорівнює 778 360 грн — сплачується 4%;

— більше ніж 778 360 грн — сплачується 5%.

Джерело Головний сервісний центр МВС

Не пропустіть